Tillbaka!

Hej på er!
Hoppas erat sommarlov har varit toppen, det är dock inte slut än men mer än halva har iallafall gått förbi. Vilket är ganska tråkigt... men jag har haft en grym sommar iallfalll och hoppas ni också haft det. 
Tänkte nämligen berätta lite om mitt sommarlov. Allt började med att jag åkte till Hallstavik, på stadslagsutagning. Det var sjukt rolig och en upplevelse. Efter det var jag hemma i några dagar, och var med kompisar. Sedan åkte jag ut till landet och var där någon vecka tillsammans med Madelenie. Vi hade det jätte mysigt och sjukt kul. Efter den veckan åkte jag hem och var hemma i en dag och sedan drog till Grekland. Vi var på en ö som heter Tassos, det var så härligt att komma bort från allt och bara steka i solan en vecka ;)   Kan uppdatera med lite bilder senare. När jag kom hem från Grekland åkte jag direkt ut till landet. Efter kanske två dagar så kom Hannah,Fanny & Emma ut dit (mitt land) Vi var där i runt en 5 dagar. När jag kom hem därifrån åkte jag med hannah på hennes båt en natt, det var jätte mysigt och roligt. Issi var även med :) Direkt när jag kom hem från båten åkte jag till Alicia, där jag även var med Johan mörsell, Johan Carlén och Alex Croon. jag sov sedan över hos Alicia och dagen därpå bestämde vi oss för att åka ut till mitt land. Där var Erik och hans kompisar så det blev lite folk där hahah men jag och Alicia var med dem och hade sjukt roligt :D  Och nu är jag här sittandet i sängen och har precis kollat ett avsnitt av Gossip Girl ♥ 
Det är ganska coolt att man kan förkorta detta sommarlov på bara 15 meningar, men jag vill bara säga att det här sommarlovet kunde inte bli bättre! Och har ändå två veckor till :) puss sofie
 
Ps: Juste jag ville även säga att jag kommer börja blogga nu som vanligt! 
 
 
 
            Bild från Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Pink Pointer Wavy Tail