Sommarkänlsa!

Hej på er! Hur skönt är det inte med helg!?
 
Jag tycker det är sjukt skönt plus att det är så himla fint väder.
Imorse så spelade jag match, vi vann med 2-0 vilket var sjukt viktigt för oss i serien. Det var jätte tidig match så jag var redan hemma runt 10.30. När jag kom hem så fixade jag mig och sedan åkte till Täby C, för jag behövde gå in på App store och fråga om min mobil. Den är nämligen helt sönder, så jag går här hemma utan mobil :/ Så om ni försöker nå mig så kan jag inte svara och kommer nog inte kunna använda den förrän nästa vecka.... Ångest!! hahaa nej men det är jätte jobbigt för ingen kan nå mig och jag kan inte nå någon heller, så ja...
I alla fall, nu sitter jag här hemma med Hannah. Vi tänkte gå ut och fota lite eftersom det är så underbart väder. Sen ska vi träffa Issi Jag skulle egentligen åkt upp till Leksand men det blev ändrade planer. Senare ikväll vet jag inte riktigt hur det blir för vi vet inte riktigt hur vi ska gör. Men det kan jag blogga om då! Puss / sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Pink Pointer Wavy Tail