Söndagsångest

Imorgon är det skola!! Jag blir alltid så stressad på kvällen... vet egentligen inte varför. Kanske för jag vet att jag har en hel vecka i skola framför mig hahha.
 
Nu kom jag precis hem från Täby C där jag var med Issi och Fanny. Jag köpte inget, vi åt bara där och kollade i lite affärer. Jag ska snart äta middag, jag vet att det kanske är sent men i våran familj så äter vi alltid middag runt den här tiden. Efter middagen så ska jag plugga lite och sedan gå och lägga mig.
Imorgon har jag ingen träning, så då ska jag plugga lite också (har jätte mycket läxor).
Men nu måste jag gå, jag bloggar mer imorgon / puss sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Pink Pointer Wavy Tail